Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


27 Temmuz 2017 Perşembe





  MERHABA
Ahşap üzerine doğaçlama çalıştığım
tek fırçaya boya yükleyerek o an hislerin,
sevincini, hüznünü, mutluluğunu,yansıttığı.
Fırçaya 2 renk boyayı yükleyip BESMELE çekip içimdeki mutluluğu
ahşaba döküyorum iyi ki ben bu işi yapıyorum bana mutluluk veren,
Objeleri sizlerle paylaşmak istedim,
Ben yok olabilirim ama eserlerim,eserlerim diyorum,çünkü yapılan çalışma çizimsiz  olduğu için kişiye özeldir.İmza gibidir.taklit yapılamaz.
onun için Özgün, kişiye özeldir...
Sizlerde  kişiye özel hediye yaptırmak isterseniz
bana ulaşabilirsiniz,
 Özel şirket  100 adet tepsi  sipariş verdi  özgün kişiye özel çalışmamı istediler.Bende elimde geldiğince
sevgimi verdim.
Tepsileri parça parça sizlerle paylaşmak
Ben severek çalıştım,Umarım sizlerde beğenirsiniz.:)
SEVGİLER.











(sipariş alınır)

Hiç yorum yok: