Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


30 Ocak 2015 Cuma

AHŞAP BOYAMA MERDİVEN

Merhaba,
Ahşap merdiveni krem renk boyadım
tafi renk ile ağaç dokusu verdim.
Üzerine tekrar tafi renk ile boyadım
dekopaj  resim i aslına uygun (resim de
göründüğü)  , duvarı ördüm resim i
tutkal yardımı ile  yapıştırdım.1ci basamağa
tavuk, horoz peçete tekniği uyguladım.
üst basamağı önce ağaç dokusu ile aslına uygun
gölgelendirmeyi yaptım (resimde göründüğü)
Dekopaj resim i makasla kenarlarında kestim
tutkal yardımı ile yapıştırdım.Şık mutfak basamağını
severek çalıştım.:)
Sevgiler.


















(sipariş alınır)

1 yorum:

Ahşap Merdiven Boyama dedi ki...

Güzel bir içerik olmuş. Merdivenlerin hayatımızda ne denli önemli bir yeri olduğunu düşünürsek, yaşam kalitesini arrtırıcı bir içerik olduğu gözükebilir.