Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


11 Temmuz 2012 Çarşamba

POŞET ÇAY SAKLAMA KUTUSU

   Merhaba
çay saklama kutusunun kapak kısmını tafi renk
boyadım ve dekopaj resimi zor tranfer yaptım
kendim hazırladığım seramik hamuru ile boyut
 kazandırma tekniği uyguladım elma yapraklarını ,Çiçeklerini
canlandırmak için,
 Kapak iç kısmını uygun  elma ve limon ve gül
One stroke tekniği uyguladım.(bana ait imzam)
kutunun yan kısımlarını ağaç dokusu uyguladım
 eskitme ile tamamladım...Ben çok severek yaptım
sizlerle paylaşmak istedim..Umarım beğenirsiniz!!!
Sevgiler!!!!

(sipariş alınır)







6 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba çay kutusu çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

Fatma Dinç dedi ki...

Mehtap hanım
Çok teşekkür ederim

meralhobiart dedi ki...

Fatma ablacım kutu harika olmuş ellerine sağlık.
uzun zamandır yorum bırakmıyorum çünkü senin yeni yayınlarını takip sayfamda göremiyordum bugün sayfamı düzenlerken yayınlarını gördüm hepsi birbirinden harika ellerine sağlık görüşmek üzere hoşça kal.

Fatma Dinç dedi ki...

Meralcim merhaba, ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim sevgiler!!

Adsız dedi ki...

Thanks designed for ѕharing ѕuch a faѕtidious thinking, рiece οf ωгiting is gοod,
thats whу i haνe reаԁ it entirely

Havе a look at my wеblog: seopressor version5

Adsız dedi ki...

Hello great ωebѕіte! Does running a
blog such as thiѕ requіre а gгeat deal of work?
I hаve absolutely nο exρertise in сomputer pгogramming but Ӏ had
beеn hoping tο stаrt mу own blοg sοοn.
Anyωay, if you hаve any idеas or tipѕ for nеw blog owners рlеase share.
I knoω thiѕ іs off topic howеνeг
I simply neeԁeԁ tο аsk. Cheeгs!


Here is my ωeblog - buy SEOPressor V5
My web page: SEOPressor V5