Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


30 Ocak 2009 Cuma

Ahşap Çerçeve Boyama Dersi 1

Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm "video ders" çalışmaının ilki olan ahşap çerçeve boyama dersini sizlerle paylaşıyorum.

Her nekadar öğretmen olmasam da, kurs yerindeki Münevver öğretmenimin bana öğrettiklerini sizlere göstermekten büyük zevk alıyorum.

Hatam olursa baştan affola:) ve her zaman olduğu gibi kafanıza takılan her türlü soruyuda sorabilirsiniz...




1.BÖLÜM





2.BÖLÜM

63 yorum:

Adsız dedi ki...

SELAM CANIM.CANIM ÇOK GÜZEL DÜŞÜNMÜŞSÜN KURSA GİTMEYE GEREK YOK..HERŞEYİYLE GÖSTERİYORSUN..EMEĞİNE SAĞLIK..BU ARALAR YOĞUNUM TOPARLANAYIM MALZEMELERİMİ ALIP KÜÇÜCÜK BİR ŞEYDEN BAŞLARIM..LAF ARAMIZDA KİLO ALDIM:)P.TESİ SPOR MERKEZİNE KAYDOLUYORUM..SEVGİYLE KAL CANIM BENİM..

emine dedi ki...

ellerine emeğine sağlık çok iyi oldu bu ders malzemelere bakmıştım dün biraz ne alsam diye düşünüyordum ilk çerçeveyle başlasam iyi olacak sanırım diğer dersleride merakla bekleyeceğim sevgiler

Adsız dedi ki...

canım valla bu görüntülü anlatım süper olmuşşşşşşşşş bayıldım ellerine sağlık sesinede anlatım süper uymuş bu kadar olur maşallah nazar değmesin arkadaşıma seni kocaman öptüm merakla gelecek videoları bekliyorum kolay gelsin şimdiden ellerin dert görmesin hayırlı gunler

Adsız dedi ki...

Fatma Annem seni çok özledim.Ne zamandır hatırını soramadım.Şubat'ın 21nde Allah nasip ederse nişanlanıyorum.Çok heyecanlı ve telaşlıyım,gel Annecim Aydın'a.

şirinem dedi ki...

canım benim çok güzel ya ellerine sağlık harika bir fikir çok güzellll :)

Fatma Dinç dedi ki...

MİNE canım çok teşekkür ederim ilgin için:)

Fatma Dinç dedi ki...

ORGUKELEBEGİ canım kardeşim çok teşekkür ederim arkası gelicek. hani güzel kavanozlarımız vardır atamayız onları da değerlendiricez:)

Fatma Dinç dedi ki...

ADSIZ kardeşim ilgin için teşekkür ederim:)

Fatma Dinç dedi ki...

ŞİRİNEM şirin şirinem çok teşekkür ederim:)

Fatma Dinç dedi ki...

ROYALROJANA benim canım kızım:) evliliğe adım atmış inşallah çook mutlu olursun birtanem allah tamamına erdirsin kızım:) çok sevindim söyle sevdiğine seni hiç üzmesin...yanaklarından öperim bitanem

Mehtap dedi ki...

Emeğinize sağlık.Gerçekten daha da bilgilendirici olmuş video görüntüleri.

Fatma Dinç dedi ki...

mehtap kardeşim:)
canım çok teşekkür ederim devamı gelicek:)sevgiler

Adsız dedi ki...

Ellerine emeğine sağlık.
Ne güzel düşnmüşsün.
Ben de çok meraklıyım.
Eksiklerimi senden tamamlarım artık.
Sevgilerimi yolluyorum.

Fatma Dinç dedi ki...

ORGUKNİT kardeşim teşekkür ederim devamı olucak :)sevgiler

eldivenlerim dedi ki...

harika fikir bu;) kursa gitmeye gerek yok;)çok güzel anlatmışsınız, emeğinize sağlık.....

Fatma Dinç dedi ki...

ELDİVENLERİM canım ziyaretin beni sevindirdi çok sağol devamı gelicek:)

keskinli dedi ki...

canim öncelikle cok cok tesekkür ederim güzel dileklerin icin kücük bir operasyondu ama daha iyim bu videolu anlatimada bayildim süpersin vallahi cok iyi düsünmüssün emegine saglik sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba Fatma hanım;

Sakin sakin anlatmanız ne de yararlı olmuş,emeğinize sağlık.
Sizden bir ricam şöyle olacak.Önce hangi malzemeler kullanılacak,tüm işlem süresince...onları söylemeniz ya da yazmanız.Onları temin edelim,siz anlattıkça devamını da getirebiliriz.
Ben bu kursa yazılmam artık,size sorar öğrenirim.Yanımda gibi ne güzel...
Rahatsızlığınız umarım geçmiştir.
Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum.

Sevgilerimle.

Zeugma dedi ki...

Fatma Hanımcığım,ne güzel düşünmüşsün..
Heyecanla bekliyordum ben de öğreneceğim diye..
Hem de senden ...
Ama şu anda video görüntüleri ne yaptıysam ilerlemedi..
Bir el atan olsa..
Merak ettim çok..

Rahatsızlığını şimdi öğrendim burada..
Çok çok geçmiş olsun ..
Ama iyi olduğunu da şimdi öğrendim ve içim serinledi. Kendine iyi bak lütfen..
Daha sonra tekrar geleceğim ziyarete..DErslere başlamam lazım :)
Ellerin dert görmesin senin. Verdiğin emekler ve iyi niyetin için çok teşekkür ediyorum..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Çok iyi bir fikir, izleyerek yapılması çok daha kolay olucak. Teşekkür ederiz.

Adsız dedi ki...

Ablacığım ne diyeyim maşaallah anlatım falan şahane ses herşeyiyle çok güzel devamını bekliyorum.
Canı gönülden Tebrik ve teşekkür ediyorum ne güzel sayende öğrenebiliriz.Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

canımcım selamlar blogumda sana bir süpriz var bakarmısın:)

tasarım mekani dedi ki...

Merhaba,

video'yu izledim.. tskler... devamini bekleriz..
kolay gelsin

Adsız dedi ki...

Merhaba Fatma hanım kardeşim

Umarım sağlığınız düzelmiştir.Konuk etmeye alışmıştım.Görünmeyince siz,merak ettim.

Sevgiler.

Hayatımız okul dedi ki...

görüntülü anlatım çok güzel olmuşbaşarılar

Adsız dedi ki...

Emeklerinize bayıldımmm.Ellerinzie sağlık.Benim de acemice çalışmalarıma diğer blogumda göz atarsanız sevinirim:) sevgiler..
www.anka-yansimalar.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Ablacığım ellerine sağlık.Çok güzel oldu çerçeve.Çok güzel düşünmüşssün videoyuyu yayınlamakla.Benm 3 lü ahşap tepsim var eskidi.Bana bir fikir verirsin değilmi.Bir gün onların resmini çekip gönderiyim sana.Neler yapabilirim bakalım.Bu arada dişin inşallah geçmiştir ablacığım.Hoşçakal.

Zeugma dedi ki...

Merhaba Fatıcığım:)
Görüntüler bu kez gayet net ve güzeldi..
Senin sesini duymak ve o maharetli ellerini görmek beni heyecanlandırdı ..
Sen iyi bir öğretmensin ayrıca.Çünkü çok net ve tane tane anlatıyorsun..
Malzemeleri hazır edersem en kısa zamanda sayende bu işi çabucak öğreneceğime inandım..
Çok teşekkürler..
Sevgiler gönderiyorum.
İyi akşamlar:)

sufi dedi ki...

Bilgilerini bizlerle paylaştığın için teşekkürler.Eserlerin çok nostaljik olmuş ellerine sağlık.Dilek.

Gökkuşağı dedi ki...

Sabır ve sevgilerin birleştiği Dostlukların daha çok büyüdüğü Belki yorgun belki yoğun Yinede mutlu ve umutlu Güzellikler dolu günler Seninle Olsun

Adsız dedi ki...

merhaba canım arkadaşım, ablacım unuturmuyum seni bende artık evde olmadığım için pek nete giremiyorum ama girdimmi sana muhakkak uğruyorum yeni birşeyler varmı bakıyorum bilgisayarın inşallah düzelir kendine çok iyi bak bende fırsat buldukça seni ziyaret ediyorum ederim de :) hayırlı gunler canımcım:)

Biranne.com dedi ki...

Merhaba,
Umarım iyisiniz...Uzun süredir sesiniz çıkmıyor.Bir yorum okudum, bilgisayarınız bozulmuş,öğrenmiş oldum.Kolaylıklar dilerim.
Sevgilerimle.

Biranne.com dedi ki...

Merhaba,

Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun...Sağlık,mutluluk ve huzurla kutlayacağınız daha onlarcasını dilerim...

Sevgiyle kalın...

cimcime dedi ki...

Nasıl tesadüfdür, buldum işte.:)

Fatma Dinç dedi ki...

BİRANNE:) canım çok teşekkür ederim allah cümlemizin yanında olsun:)

Fatma Dinç dedi ki...

MAYDANOZ:)sağol arkadaşım:)sevgiler

armina dedi ki...

Çok marifetlisin, ellerine emeğine sağlık canım.

Fatma Dinç dedi ki...

ARMİNA,canım teşekkür ederim:)sevgiler

keskinli dedi ki...

canim
vallahi süper olmus ya bende videolu anlattim yapmistim ama yükleyemedim onun icin geri vazgectim :((
süper canim kursa felan gerek yok harikasin paylasimin icin yüregine saglik balim öptüm iyi haftalar

Fatma Dinç dedi ki...

İKİZLERİN ANNESİ NE:)
canım kardeşim çok teşekkür ederim,çekimlerim birikti anca ekim ayında sayfamda görebileceksiniz çünki ben de beceri yok oğlum askerden gelince,yapacak bu işlemleri sevgiler canım kardeşim:)

Engin Bütüner dedi ki...

Emeğinize sağlık, iyi çalışmalar Dilerim.

Adsız dedi ki...

merhaba fatma abla ben rabia senden iki sey işteyebilirmiyim ahşap üzerıne mumla isleme cok guzel olmuş bırınde gördum birde cıcek ve yaprak deseni yaparmısın tesekkur ederım kib

Fatma Dinç dedi ki...

Engin kardeşim kok teşekkür ederim:)sevgiler

Fatma Dinç dedi ki...

Raiba kardeşim :)güzel sözlerin için çok teşekkür ederim:)resimli fırça tekniği ile yaptığım abajur var malesef ben sayfama ileti yapma becerim yok oğlum gelince çok güzel ve değişik objeler göreceksiniz:)sevgiler

gülşen dedi ki...

Merhabalar ablacım.Bloxoo dan sana yorum gönderemiyorum.hergün deniyorum ama olmuyor.Blogspotdayım artık.iyi geceler diliyorum.sevgiler

Second Life dedi ki...

Merhabalar.
Kardeşim çok güzel bir anlatım yapmışsın.Valla teknoliyi kullanmak diye buna denir.Tebrik eder başarılarının devamını dilerim.Sağlıcakla kal...

Fatma Dinç dedi ki...

FAHRİ Kardeşim çok teşekkür ederim:)

Fatma Dinç dedi ki...

GÜLŞEN kardeşim bende Firefox tayım:)sevgiler

Adsız dedi ki...

canım arkadaşım yorum için teşekkür ederim ben uzunca baya uzunca hemde yokum o yüzden yorumlarına cevap alamazsan kusura bakma kib herşey gönlünce olsun... saygılar bu arada bloxoo da sana geçen haftada yorum yazdım bugünde ama bir hata oluştu diyor yayınlamıyor anlamadım gitti. kendine iyi bak allaha emanet ol arkadaşım...

Fatma Dinç dedi ki...

Örgükelebeğim, canım teşekkür ederim:)Kelebeğim bende sık giremiyorum girince sana mutlaka uğruyorum:)sevgiler

Fıkra Sevenlere dedi ki...

Mutlu, neşeli bir hafta sonu diliyorum.. Ayrıca babala günümüzü kutladığınız için çok teşekkürler .. Eksik olmayın!! Sevgi ve selamlar..

Fatma Dinç dedi ki...

FIKRA SEVENLERE,çok teşekkür ederim :)

TAZE NANE dedi ki...

Canım nasılsın.
Cocostar kurabiye için içerisine toz şeker tabiki konulur. Ben hiç denemedim nasıl olur toz şeker bilmiyorum. Ama toz şeker koyarsan biraz karıştır. Birde esmer şeker demişsin onu koysan nasıl olur hiç bilmiyorum. Esmer şeker hiç kullanmadım. Hani o beyaz hindistan cevizinin rengimi değişir.
Şimdi ne desem seni yanlış yönlendirmiş olurum. Ama sen dene. Yani tozşeker olur sanırım. Sen bilirsin. Bir dene. Ağız tadı sonuçta, herkeze farklı gelir.
Banada söyle ama nasıl olduğunu.
Sevgiler.

Biranne.com dedi ki...

Merhaba Fatma hanımcığım, "Gerçeklerimiz ve biz…" yazımı okursanız,sizin için bir "mim" olduğunu göreceksiniz...
Sevgilerimle...

Fatma Dinç dedi ki...

Biranne.com.
Canım okudum ziyaretine gelicem sevgiler

armina dedi ki...

Bu günlerin feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretimize, sıcaklığı yuvamıza dolsun. Kandiliniz mübarek olsun..

Fatma Dinç dedi ki...

ARMİNA,kardeşim teşekkür ederim Allah güzel,sağlıklı günleri cümlemise göstersin:)

TAZE NANE dedi ki...

Canım nasılsın kucak dolusu sevgiler bırakıyorum.

Biranne.com dedi ki...

Fatma Hanımcığım nasılsınız? Sesiniz çıkmayınca merak ettim sizi. Umarım her şey yolundadır ve sağlıktasınızdır. Sevgilerimle.

Biranne.com dedi ki...

Merhaba,
Neden sesiniz çıkmıyor? Her şey yolundadır umarım.
Sevgiler.

NortheasteR dedi ki...

Emeğine sağlık çok güzel düşünmüşsün. Teşekkürler :)

YAPTAT dedi ki...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "El Sanatları Blogları İbibik Grubu" arasında link vermiştir, selamlar.

Engin Bütüner dedi ki...

Çok güzel bir çalışma, bizlerle paylaşımınız için teşekkürler.